Væske fra narvle

brevkassespørgsmål

Væske fra narvle

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 3 år 5 måneder siden

Hejsa

jeg har i et stykke tid bøvlet med at der kommer væske ud af min narvle, og det lugter virkelig fælt. Det er også som om at det spænder inde i kroppen, fra min narvle af. Det er vildt ubehageligt, og ved ikke hvad jeg skal gøre.

håber i kan hjælpe

Svar:

Kære du,

Tusind tak for dit brev. Det du beskriver kunne godt tyde på, at du har en lille infektion i din navle. Det kan både skyldes bakterier eller svamp i huden. Hvis det ikke allerede er blevet bedre, eller er gået over af sig selv, synes jeg at du skal tage forbi din læge, som kan undersøge dig og finde ud af, om du evt. skal have lidt behandling.

Med hensyn til din oplevelse af, at din kropper spænder op indefra, så tænker jeg ikke, at det hænger sammen med den eventuelle betændelse i din navle. Hvis det fortsætter, synes jeg også, at det er en god ide at tale med din læge om det.

Mange hilsner

Trine

TrineGs billede
Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål