Våd om morgen

brevkassespørgsmål

Våd om morgen

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 2 år 8 måneder siden

Hej.

Jeg er en pige på 16 og i noget tid, har jeg vågnet om morgen ganske normalt, men når jeg står op fra sengen kan jeg mærke at mine underbukser pluslig bliver meget våde. Det er ikke fordi jeg tisser eller fordi jeg lige har haft sex, men det kommer altid når jeg rejser mig fra sengen efter jeg har sovet.

(har ca. stået på en omkring en måned)

Ved ikke hvad det er, håber i kan hjælpe

Svar:

Hej med dig,

Det kunne lyde som lidt udflåd der PGA tyngdekraften når du rejser dig kommer ned i trusserne. For en god ordens skyld vil jeg anbefale dig et smut forbi egen læge så I kan snakke sammen om det og der kan laves en gynækologisk undersøgelse.

Bh

Louise

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål