Præventation

brevkassespørgsmål

Præventation

brevkassespørgsmål af
Clara
15 år
Oprettet 7 måneder 3 uger siden

Hey cyberhus Jeg vil gerne starte på en form for præventation, men skal jeg så bare bestille en tid digitalt hos min egen læge, skal jeg ringe og fortælle dem hvad jeg vil snakke om og bestille tid over telefonen, eller skal jeg skrive til dem og hvad siger jeg så?

Svar:

Hej med dig

Du kan sagtens bare bestille en tid. Nogle gange kan man angive et emne, når man bestiller tid online.

Såfremt du ikke kan det, kan du bare bestille en tid alligevel. Det er en hel almindelig konsultation og noget vi ofte gør i almen praksis. Hvis du skal ringe for at bestille tid, siger du bare at det handler om prævention.

Sejt at du tager ansvar og passer på dig selv!

Mvh, Louise, læge

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål