Hvide knopper

brevkassespørgsmål

Hvide knopper

brevkassespørgsmål af
Dea
20 år

Hej. Jeg har sådan nogle små hvide knopper på fingeren, albuerne og knæene. Der er ikke væske i dem, og de klør kun hvis jeg røre ved dem. Jeg har tror jeg har døget med noget af det samme før, men kan ikke huske hvad der fik det til at gå væk. De kommer i perioder og så går de væk igen, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er. På forhånd tak for svar :)

Svar:

Kære Dea,

Uden et billede har jeg ikke så mange gode gæt :) Men egen læge er god til "gæt en plet", så gå eventuelt derhen når udslættet er fremme, eller send et billede til din praktiserende læge.

Du kan ringe i deres åbningstid og høre om de ikke har et særligt mobilnummer til at modtage sådan et.

Hilsen Katrine

katrinefs billede
Katrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål