Unge sex

brevkassespørgsmål

Unge sex

brevkassespørgsmål af
Lars
14 år
Oprettet 1 år 9 måneder siden

Hej cyberhus jeg er en dreng på 14 og ser pornhub men synes bare det er lidt kedeligt så jeg vil gerne se noget hvor det feks er to 15-16 årige som har sex da jeg tender på tanken om det men Pornhub er jo ikke dansk så derfor må der ikke lægge videoer med nogle under 18... Kan i hjælpe mig med nogle gode hjemmesider eller tips? Mvh. Lars

Svar:

Hej Lars

Jeg kan sagtens forstå din lyst, og din nysgerrighed på at se nogle mere jævnaldrende. Jeg tænker det er helt naturligt, da de fleste godt kan lide at spejle sig i andre der ligner én selv.

Lige præcis her er det bare svært, for loven omkring pornografisk materiale med unge under 18 er ens over hele verden. ALLE former for seksuelt indhold med unge under 18 år, der er offentligt tilgængeligt via en hjemmeside, et forum eller lignede ulovligt.

Så selvom jeg forstår din nysgerrighed, så er mit svar desværre at der ikke er gode tips. Den slags indhold er ulovligt, for et website at dele, og det vil også være ulovligt for dig at besidde. Jeg tænker det må være en lyst, der bare ikke rigtig kan leves ud.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål