Ufrivillig sædafgang. Konstant.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg er en dreng på 14 år. Jeg onnanere ca. hver anden dag men når jeg får en orgasme kommer der ikke noget sæd ud, indtil her forleden, jeg onnanerede, fik en orgasme og der kom sæd ud. Jeg var lettet fordi jeg i starten trode jeg ikke kunne producere sæd men nu løber sæden bare ud af min penis, slevom jeg ikke onnanere, hver gang jeg tøre mit sæd op kommer der bare nyt ud, det er ikke ubehageligt og jeg har det ikke skidt, det bekymre mig bare lidt da jeg aldrig har hørt om det før. Er det noget jeg burde bekymre mig om?

Svar:
Hey Anonym
Jeg kan da godt forstå du bliver lidt nervøs, men det tror jeg nu ikke du behøver at være.
Når man får en udløsning fungerer det selvfølgelig sådan at det meste sæd kommer ud lige når man får udløsningen. Men efter udløsningen vil der stadig være en del sædrester tilbage i penis, som lige så stille kan komme ud bagefter. Nu skriver du ikke noget om hvor lang tid efter du har onaneret at du oplever det her, men der kan sagtens løbe sæd ud, måske en til to eller tre timer efter en udløsning. Det er fuldstændig normalt, og helt ufarligt.
Mange hilsner
Lasse