Trekant med kæresten?

brevkassespørgsmål

Trekant med kæresten?

brevkassespørgsmål af
anonym
15 år

Hej cyperhus, her for ikke så langtid siden begyndte jeg finde ud af jeg tænder på tanken om lave noget sexuelt med en pige, jeg har en kæreste (dreng)  som jeg elsker utrolig højt og vi har været kærester i 8 måneder så self mistet min mødom forlænge siden.

Sagde så til min kæretse jeg tændte på tanken om laver noget med en pige og vi snakkede lidt og fandt til den løsning vi kunne prøve have en trekant med en pige som jeg virkelig gerne ville. For udforske og se om jeg virkelig tænder på piger eller det bare en periode.

Min kærester tænder selv på tanken om have en trekant og jeg ville også gerne have en trekant, så det ikke problemmet. Problemmet er jeg godt kunne blive lidt jaloux over tanken om min kæreste bollede en anden selvom jeg var med til det. Men fandt hurtig ud af det var okay for ville virkelig gerne udforske med en pige, men tænder også på have en trekant med en dreng så spurgte om vi også kunne have en med en dreng, men det ville min kæreste slet ikke tillade, fordi han ville ikke have det godt med en dreng skulle bolle mig (han bliver alt for jaloux), men synes det virkelig dobbelmoralsk, han må bolle en pige i en trekant, men jeg må ikke få en trekant med en dreng.

så er virkelig i tvivl ville så gerne have en trekant med en pige for udforkse og tænder på tanken om det, men synes bare ikke det fedt min kæreste skal bolle en anden pige, når jeg ikke må blive bollet af en anden dreng, åårhhh er så i tvivl hvad jeg skal gøre plz hjælp.

Svar:

Hej Anonym

Jeg kan virkelig godt forstå at du er i tvivl, for det at bringe endnu et menneske ind i forholdet, som man gør med en trekant, er et stort skridt.

Jeg tror at rigtig mange har seksuelle fantasier omkring en trekant, på den ene eller anden måde, så det er i hvert fald meget almindeligt, at både du og din kæreste har lyst til at prøve det af. Nogle hopper ud af det her med en trekant, mens andre lader det være ved en fantasi. For mange af dem der lader det være ved fantasien, tænker jeg at overvejelser som dem du har omkring jalousi, kan være det der afholder dem fra at føre fantasien ud i livet.

Jeg kan godt forstå din tanke om at det er virker forkert at din kæreste gerne vil være sammen med en ekstra pige, men at du ikke må have en ekstra dreng med. Men følelser er ikke logiske, og det her med at lave en noget for noget forhandling omkring følelser fungerer bare ikke rigtig. Hvis han under ingen omstændigheder ikke kan se jer sammen med en fyr mere, er du nødt til at acceptere at det er sådan han har det. Det er så din beslutning om du kan leve med at han har det sådan. Altså om du vælger din kæreste til, med det vilkår at du så ikke kan afprøve en trekant med to fyre, eller om en trekant med to fyre er så vigtigt for dig at prøve, at du må vælge din kæreste fra? Din kæreste må til hver en tid vælge hvad han vil være med til, og du må til en hver tid vælge om du vil være være i et forhold på de vilkår, som din kæreste kan tilbyde.

På samme måde gælder den anden vej rundt. Du må mærke efter hvad der fylder mest for dig. Er det din mulighed for at afprøve din biseksualitet i en trekant, frygten for om du bliver jalous på din kæreste, eller om det at han gerne vil være sammen med to piger, men ikke vil acceptere en trekant med to fyre, der fylder mest. Det er møghamrende svært, og jeg tænker præcis det er derfor der er så mange der valger det fra, selv om de har rigtig meget lyst til at prøve det.

Der er ingen tvivl om at en trekant kan være en vildt spændende og god seksuel oplevelse. Det kan også være det modsatte. Jeg kan ikke de præcise tal, men ud af dem der har prøvet en trekant, er det under en tredjedel der ønsker at prøve det igen. Det kunne godt give mig tanken, at mange oplever, at der er flere udfordringer, end fordele ved en trekant.

Jeg ved ikke hvad der er det rigtige for dig og din kæreste, men jeg synes det er tydeligt, at I fortsat er meget uafklarede. Så jeg tænker det giver god mening for jer at vente. I kan nå masser af trekanter, hvis det viser sig at være det rigtige for jer. Brug noget mere tid på at lære hinanden endnu bedre at kende, og snak noget mere om hvad der kunne være at fordele og ulemper ved at prøve det af. Jo mere I får snakket om det, jo nemmere bliver det måske også at træffe en god beslutning.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål