Tisser når jeg onanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Hej, jeg har endelig fået en vibrator, da jeg har haft svært ved at komme. Sagen er den, at når jeg stimulere klitoris, kan jeg godt begynde at tisse. Det er som om når jeg er tæt på at nå klimaks, så tisser jeg altså. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, og jeg synes det er super frustrerende. Er der noget man kan gøre?

Svar:
Kære du
Fedt og ærligt spørgsmål du kommer med! Tak for det.
Det lyder skønt at du udforsker din egen krop, og det er en super god måde til at få et godt sexliv med en partner.
Til selve din problematik, om at du kommer til at tisse, når du begynder at nå klimaks, så er det faktisk helt normalt. Det man kan gøre i den situation, er at sikre at man lige får tisset inden, både inden sex, og inden man onanerer. Det samme er en rigtig god ting at gøre lige efter, så de bakterier der evt kan være, kommer væk, og dermed ikke risikerer at give en urinvejsinfektion.
Selvom man tisser af lige inden, kan der stadig godt komme væske under onani og sex. Det kan både være som en sprøjteorgasme, eller reelt at man kommer til at tisse lidt. Det er helt normalt, da kroppen jo kommer på ret stort arbejde, og alle muskler spænder op når man er ved at nå klimaks. Man kan evt lægge et håndklæde under sig imens.
Jeg håber det hjalp dig lidt.