Hvordan virker piger

brevkassespørgsmål

Hvordan virker piger

brevkassespørgsmål af
Matt
12 år

Hej jeg er en dreng på 12 som gerne vil ha en kæreste jeg er vil med en pige men hved ikke om hun er vild med mig hvordan finder jeg ud af det. Og har i en metode til hvordan man lære at kysse og tungekysse?

Svar:

Hej med dig

Skønt at du er blevet vild med den her pige. Samtidig kan jeg godt forstå, hvis du synes det er svært at vide, hvordan hun tænker om dig.

Der er selvfølgelig den mulighed at du spørger hende lige ud. Fortæller hende at du er vild med hende og spørger om hun mon har det på samme måde. Nogle gange virker det bare godt at være meget direkte, men det kræver selvfølgelig også at du har mod på at hoppe ud i det på den måde.

Men du kan også prøve en lidt mere stille og rolig tilgang. Se om du kan komme lidt tættere på hende i et frikvarter eller i timerne, hvis det er en pige du går i klasse med. Ved du hvad hun godt kan lide af musik, fritidsinteresse og lignende? Så kan du måske prøve at starte en snak om nogen af de ting. Hvis du er heldig at gå op i nogle af de samme ting er det jo bare endnu bedre.
I takt med at du kommer til at snakke mere og mere med hende, kan du måske også bedre få en fornemmelse af hvilke følelser hun har for dig.

I forhold til det her med at kysse, så er det ligesom med alt andet at man bliver bedre når man øver sig. Det er meget forskelligt fra person til person, hvad man kan lide. Men prøv at tjekke den her lille artikel ud, der kan du måske finde en god idé eller to :) Der er også masser af videoer på youtube med gode tips til kys.

Mange hilsner
Niels-Christian