Han forvirre mig lidt
brevkassespørgsmål af
Hej
18 år
Hej,
jeg er en pige på 18 år, og var engang for ca, et år siden sammen med den her dreng.
Vi har haft skrevet meget sjældent engang i mellem, men her de sidste par måneder, Har han sendet snapchat beskeder hvis har har været meget fuld, og i hverdagende skriver han tit om jeg kommer i byen der og der, eller hvis han har fået det af vide, fra nogle drenge venner jeg har, så skriver skriver han også til mig.
somme tider kan han sagtes sprøge om andre ting, som bare handler om mig.
men så kommer der så det, han tør ikke hilse på mig i byen, men vil gerne skrive med mig? og jeg går at vide af minde veninder, han holder øje med mig.  Men alligevel kysser han andre puger lige foran snuden på mig, og kigger på mig imens??? Det virker som virker bevist.
Er egenligt ikke så intressenter på den måde, forstår bare ikke hvad, det så kan være han vil mig, jeg bliver forvirret og gør mig faktisk også lidt ked at det.
ved ikke om det giver mening
Hilsen mig

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du bliver noget forvirret over den her fyrs opførsel.
På den ene side er det tydeligt at han ønsker kontakt til dig. Ellers giver det ikke så meget mening at han skriver.
Samtidig virker det også som om han ikke helt ved hvad det er han vil, når han så har mulighed for at tale direkte med dig. Eller også ved han godt hvad han vil, uden at kunne finde ud af hvordan han skal være når han står overfor dig?
Jeg hæfter mig ved at du skriver at du egentlig ikke er så interesseret, "på den måde", og jeg går ud fra det betyder at du ikke ser ham som flirt/kæreste potentiale. Samtidig gør hans opførsel dig ked af det. Jeg kan godt forstå du bliver ked af det, fordi hans opførsel gør dig usikker.
Hvis du kan se dig selv have et eller andet form for forhold til ham (venskab måske) tænker jeg du skal konfrontere ham og spørge hvad det er han vil. Hvorfor skriver han til dig, og hvorfor vil han ikke hilse når I mødes i byen. Måske handler det hele om at han er vild med dig, og slet ikke kan finde ud af hvad han skal gøre med sig selv når han ser dig? Så det at han ikke hilser og kysser med andre bliver et slags forsvar, fordi han er bange for hvad der vil ske, hvis han faktisk viste sine følelser? Måske synes han du er sjov at snappe, og skrive med, og måske ønsker han ikke mere end det? Måske noget helt tredje?
Jeg tænker det afgørende er at hans opførsel gør dig ked af det, hvilket ikke er rimeligt. Derfor synes jeg du skal overveje om du vil investere tid og energi i, at finde ud af hvad det handler om. Altså hvis du faktisk ønsker en eller anden kontakt til ham, hvis kontakten blev anderledes. Hvis du egentlig ikke er så interesseret, kunne det også være en mulighed "bare" at stoppe kontakten helt.
Jeg ved ikke hvad der er det rigtige valg for dig, men jeg tænker at du i hvert fald skal tage den her følelse af at blive ked af det alvorligt og handle på det. Mit bedste bud er at du enten konfronterer ham, og forhåbentlig bliver klogere på hvad det handler om, eller at du helt dropper kontakten og istedet fokuser på andre mennesker omkring dig, som giver dig positiv energi.
Jeg håber du finder en god løsning
Niels-Christian