Taaak
brevkassespørgsmål af
A.....
17 år
Hej Cyberhus. Jeg er super glad for at i hjælper unger mennesker som mig der har det sværest så jeg tænkte jeg bare lige ville sige tusinde tak fordi i vil bruge bruge jeres tid på at hjælpe os unge mennesker det betyder rigtig meget for mig at have et et at kunne skrive ind og få noget hjælp kh en positiv og glad pige fordi har haft hjalp mig med nogen ting som jeg har haft skrevet her ind om men ville bare sige tak?

Svar:
Kæreste dig,
Tusinde tak, skal DU have. Hvor var det et dejligt brev at læse. Vi er så glade for at hjælpe, støtte og lytte, hvor vi kan, så det betyder meget, det du skriver. Jeg er glad for at høre, at du har haft en positiv oplevelse her, og jeg håber, vi kan blive ved med at hjælpe. Her har du i hvert fald altid et sted at skrive ind, hvis du har brug for en snak.
Igen, mange tak for de fine ord, de varmer! :)
Kærlig hilsen
Sophie og resten af Cyberhus-teamet