Stadig jomfru som 18-årig

brevkassespørgsmål

Stadig jomfru som 18-årig

brevkassespørgsmål af
Martin
18 år
Oprettet 4 år 8 måneder siden

Hej

Jeg er en 18-årig dreng, som ikke har prøvet og have sex endnu. Jeg onanerer meget, men udover det, har jeg ikke seksuel kontakt med andre. Jeg er homoseksuel og tænder dermed kun på fyre. Jeg er meget trængende efter sex. Jeg bliver tiltrukket af ældre fyre, og det kan være svært at finde den rette. Jeg er ikke ude på at få en kæreste, men blot en bolleven. Hvor kan finde en sådan en henne. Er der en hjemmeside eller en app, hvor man kan møde andre ligestillede. I og med, at jeg ikke har haft sex før, kunne jeg godt tænke mig at spørge om, hvordan den første gang i forbindelse med oral og analsex foregår.

Svar:

Hej Martin

Det lyder dejligt, at du er klar til at springe ud i din første gang, og at du kan mærke, at du bliver tiltrukket af ældre fyre. Fordelen ved at have sex første gang med en, som er ældre en én selv er, at de typisk er mere erfarne og måske er bedre til at fortælle og vise, hvad de kan lide - også hvad angår oral- og analsex. Hvis du tør at være åben og ærlig omkring, at det er din første gang, kan din sexpartner guide dig igennem og gøre det til en god oplevelse. Det er meget forskelligt, hvad man kan lide, og også hvordan man har lyst til at have sex. Derfor kan man heller ikke opstille "regler" for, hvordan man har for eksempel oral- og analsex, for det er noget, man finder ud af med sin partner. Det vigtigste er, at man snakker sammen, lytter og mærker hinanden. Sex skal være rart, og man skal føle sig tryg, derfor er det vigtigt at kommunikere. Du kan læse en masse om sex her

Der findes forskellige datingapps og hjemmesider, men dem linker vi ikke til her. Der er også masser af muligheder for at møde nogen IRL, måske til en sport eller hobby? Du kan også undersøge om LGBT+-ungdom har nogle arrangementer i nærheden af dig - læs mere her

Held og lykke med din første gang.

Venlig hilsen

Lucia

Luchias billede
Lucia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål