”Sexdrømme” om god ven/crush
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg er begyndt at få en slags drømme om at jeg og en god ven/et crush der gerne vil have sex. Det lyder lidt mærkeligt..Men de handler mest bare om, at vi er på vores skole, og vi får åbenbart begge lyst til sex (det er altid ham der starter med at ville have sex, og så er jeg ligesom bare med på den), og vi prøver at finde et toilet, men hver gang vi finder et toilet kan vi ik åbne døren. Og hvis vi finder et sted hvor der ik er nogle mennesker, så dukker vores andre venner bare op. Efter det så vågner jeg bare.
Hvad kan det betyde?

Svar:
Kære pige
Drømme er en underlig størrelse. Ofte drømmer vi ting, som virker mærkelige og ikke giver mening. Og andre gange kan vi drømme noget, som virker helt realistisk. Vores drømme er med til at bearbejde ting, som vi har oplevet i løbet af dagen, og de kan også være med til at forberede os på, hvad der potentielt kan ske. Det kan være rigtig svært at tyde vores drømme, og nogle tror slet ikke på at drømme har en betydning overhovedet. I bund og grund er det op til dig selv, hvad du tænker din drøm betyder for dig. Måske, din drøm kan betyde, at du tænker på og måske har lyst til at have sex med din crush? Du beskriver også, at når det skal til at ske, så bliver du og din crush forhindret i at gøre det. Måske er der en del af dig, som ikke ønsker at have sex med din crush eller måske ikke er klar til det?
Jeg håber, at mit svar er brugbart.
Venlig hilsen
Lucia