Tænder ufatteligt meget på dyresex, incest (mor-søn), pædofili, og voldtægts sex

brevkassespørgsmål

Tænder ufatteligt meget på dyresex, incest (mor-søn), pædofili, og voldtægts sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

Hej kære brevkasse. Jeg har efterhånden ufattelige store fantasier om incest sex, dyresex, pædofili, og voldtægts sex. Jeg har i mange år set porno. Jeg ser nærmest ikke andet porno, end incest sex og ekstremt beskidt samleje. Jeg er nået til et punkt hvor jeg både seksuelt og på mange punkter også følelsesmæssigt er tiltrukket og forelsket i min egen mor. Jeg fantaserer hver nat om at have et seksuelt forhold med min egen mor, mens jeg onanerer. Jeg kan virkelig ikke tænke på andet end at udforske min vilde og ekstremt beskidte seksualitet med min egen mor. nogle gange fantaserer jeg også om at dyrke sex med nogle af mine kusiner og grandkusiner, hvor nogle af dem kun er 12-13-14-15 år. Jeg ved godt selv at det bare er fantasier, men jeg vil alligevel gerne høre om hvor udbredt det egentlig er? Kan jeg virkelig tillade mig selv at have de tanker?

Svar:

Hej Anonym

Det lyder til at de her tanker fylder virkelig meget, og derfor kan jeg  godt forstå du gerne vil vide om andre går med lignende tanker.

Det helt enkle svar er ja. Voldsomme seksuelle fantasier er forholdsvis almindelige. For mange kan den slags fantasier komme og gå. For de fleste er der ingen tvivl om at det er en fantasi, som aldrig skal vokse sig til andet end en fantasi. For andre kan fantasierne komme til at fylde så meget at det faktisk bliver problematisk.

Du spørger om du kan tillade dig at have den slags tanker. Jeg er ikke sikker på at det er det rigtige spørgsmål at stille. Det kan være svært at sige hvorfor en tanke dukker op, og hvad det er der gør at den bliver hængende, og udvikler dig. Derfor tænker jeg det handler om hvad man gør med tankerne.

Tanker er kun tanker, og hverken tanker eller fantasier er i sig selv problematiske. Men det kan de være, så måske er det rette spørgsmål nærmere, hvordan du handler på dem.

Der er jo ingen tvivl om at tankerne fylder enormt meget for dig, og det tænker jeg godt kan være problematisk. Tankerne er alle sammen seksuelle fantasier, og det er som sagt ikke ualmindeligt at have ekstreme seksuelle tanker. Men når de ekstreme tanker bliver så massive at man kun føler lyst ved det ekstreme, så bliver det først og fremmest et problem fordi det kan blokere for at opdage, udvikle og udleve en mere "almindelig" seksualitet.

Det er selvfølgelig også yderst problematisk, hvis fantasierne kommer til at involvere andre. Her tænker jeg selvfølgelig hvis du ville handle på fantasierne i virkeligheden og f.eks. voldtage et andet menneske, eller have begå et overgreb mod en mindreårig. Og her vil jeg lige understrege at det altid er et overgreb, at have sex med en ung under 15, lige meget om de selv samtykker eller ej.

Du siger selv at du godt ved at det bare er fantasier, og det er rigtig godt. Samtidig fortæller du næsten kun ser ekstrem porno. Her tænker jeg også det er vigtigt at huske, at det også kan være en måde at involvere andre, og udsætte andre for dine fantasier, hvis det porno du ser er ulovligt porno, for så er der jo nogen der lider overlast for at du kan stille din lyst.

Hvis de her tanker "bare" er fantasier, der ikke går ud over andre, så behøver de ikke være et problem...hvis de altså ikke går ud over dig?

For selv hvis du med sikkerhed ved at det kun er fantasier, så fylder de stadig rigtig meget. Det kan både betyde at de kommer til at overskygge alt andet, så du ligesom kommer til at hænge fast i det ekstreme. Som jeg nævnte tidligere kan det måske bremse dig i overhovedet at udvikle et aktivt sexliv, fordi du jo ikke kan udleve de her fantasier, og hvis du ikke tænder på andet, så kan det blive svært.

Samtidig fornemmer jeg en skyldfølelse hos dig? Det tænker jeg også er helt naturligt, fordi de her fantasier jo handler om sex der ville være både forkert og ulovligt at udleve. Skyld er en ubehagelig følelse der kan tynge voldsomt.

Så hvis de her tanker går ud over andre, eller hvis de går ud over dig, så tænker jeg faktisk du skal søge hjælp, så du kan få kontrollen tilbage.

Som jeg tidligere skrev, så er den slags tanker ikke ualmindelige. Måske er de forbigående for dig, ligesom de er for de fleste. Du skriver at de efterhånden har vokset sig store. Betyder det at de ikke altid har været der? Nogle oplever at den porno de ser sætter gang i fantasier, og der findes virkelig meget porno, og mange forskellige former for sex, man normalt ikke ville blive præsenteret for, hvis det ikke var så nemt at finde online.  Jeg bider mærke i at alle de her tanker har det til fælles, at de enten moralsk eller lovgivningsmæssigt er "forbudte". Måske er det den forbudte del du tænder mere på, end det lige er voldtægt, incest eller dyr.

Det vi fokuserer på, bliver også det der får lov til at fylde og vokse. Og ligesom vi kan give bestemte tanker plads til at vokse, kan vi også arbejde på at de skal fylde mindre. Så du kan jo overveje at lave et lille eksperiment, og se om du kan rette fokus mod noget andet porno, og se om det lige så stille kan ændre, hvor meget de her tanker fylder. Hvis det bare føles helt umuligt, så tænker jeg faktisk du skal tage det alvorligt og søge hjælp. Mest af alt for din skyld, fordi jeg fornemmer at det her kan komme til at fylde så meget at det kommer til at skabe frustrationer og psykisk mistrivsel for dig. Måske er det allerede sådan?

Så hvis de her tanker skaber problemer for dig selv, eller hvis de på nogen måder involverer andre mennesker i virkeligheden, så ræk ud igen. Du kan skrive til vores chat, når det passer dig på 25 80 60 60. Så vil vi meget gerne hjælpe med at finde frem til hvad der kunne være de bedste muligheder for hjælp, for dig.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål