Onani mange steder

brevkassespørgsmål

Onani mange steder

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 3 år 2 måneder siden

Hej.

Jeg har på det seneste er jeg begyndt at onanere en del, og det er jeg slet ikke pinlig over, men jeg er begyndt at lege lidt med min onani.

Jeg kan bl.a. godt lide når der er risiko for at blive opdaget, så jeg kan godt lide når der er spænding når jeg onanere.                                   Jeg kan f.eks. godt lide at onanere på en cykelsti, i en skov, en legeplads eller et tilfældigt fortov.

Men det er ikke kun i offentligheden, det kan også være i min seng med åben dør, mens mine forældre/søskende er hjemme.                  Jeg bliver ved med at rykke min grænser, og vil også gerne prøve at have sex i det fri.

Det er ikke noget jeg vil stoppe med, for elsker at onanere hvor der kan være konsekvenser, og jeg ønsker nogle gange at blive opdaget i det, for at håbe at nogen enten vil kigge eller komme hen til mig, ved godt at det mest er noget som sker på pornovideoer.

-

Jeg har også nogle gange lyst til at onanere imens jeg kigger på familiemedlemmer, og kan også godt lige at holde min mors bh, mens jeg onanere, og har haft lyst til at komme i den.

Er alt det overstående normalt/okay?

Svar:

Hej Anonym

Onani er helt normalt, og noget som de fleste mennesker gør. Nogle mennesker kan godt lide at onanere udenfor, og det er også helt i orden.

Nogle fantasier om at onanere, mens andre kigge på. Det er meget naturligt at have fantasier, og fantasier om at blive opdaget er også ret almindelige. Men at leve fantasierne ud, er ikke altid helt okay.

Hvis du bliver tændt af at holde din mors bh, mens du onanerer, skader det selvfølgelig ikke nogen, men på den anden side kan det godt være din mor ikke bryder sig om at du bruger hendes tøj på den måde. Så her vil jeg sige at fantasien er helt okay, men du bør nok finde en bedre løsning. Måske din mor har en gammel bh, som snart skal smides ud? Alternativt kan du selv købe en bh, som du bruger.

Det samme gælder det her med at andre kigger på. Det er okay, hvis dem der kigger på dig, eller "opdager" dig,  på forhånd har sagt at de gerne vil være en del af din onani. Hvis de ikke ved at du onanerer, og du så bevidst gør det steder og på måder, hvor de kommer til at se dig, så er det ikke okay. Det er faktisk også ulovligt, fordi du kommer til at overtræde andre menneskers grænse, ved at "tvinge" dem til at se dig onanere. Og det er på ingen måder i orden.

Det lyder til at det til dels er det farlige. Det at blive opdaget, som du tænder på. Jeg tror mange kan genkende den fantasi, og det er som sagt også helt okay at have sådan en fantasi. Men det er bare ikke okay at leve den ud, hvis det samtidig betyder at du kommer til at overskride andre menneskers grænse. Og nå ja...så er det som sagt også ulovligt.

Så dyrk fantasien, men hold andre ude af den. Ellers kan du overveje at finde en ven eller veninde der tænder på nogle af de samme fantasier, og så kan I måske onanere sammen.

Gode hilsner Karsten

Karstens billede
Karsten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål