Hjælp til onani

brevkassespørgsmål

Hjælp til onani

brevkassespørgsmål af
Bastian
13 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

Hej cyber hus jeg skriver her ind fordi jeg gerne ville have nogle tips on onani. Ved ikke helt hvordan man bedst gør det. Kan i komme med nogle forskellige teknikker jeg kan prøve? Ved ikke helt om det er nogle spørgsmål der kan stilles eller om det er lidt for mærkeligt. Hilsen dreng 13 år

Svar:

Hej Bastian

Det er op ingen måder et mærkeligt spørgsmål du stiller.

Det er helt normalt at onanere, og det kan gøres på mange forskellige måder. Man kan ikke sige noget om hvordan man gør det rigtigt eller bedst, for det er meget forskelligt fra person til person.

Derfor kan jeg heller give dig en vejledning til hvordan du skal gøre. Det handler virkelig om at "gå på opdagelse" i din egen krop, og finde ud af hvad der føles rigtig dejligt for dig.

For mange drenge er pikken en ret vigtig del af onani, men kroppen har mange områder, der føles rigtig dejlige at "lege med"

Sexlinien har skrevet en artikel der handler om onani. Både lidt om mulige metoder, men også mere om det her med kroppens erogene zoner, som er det man kalder de her områder på kroppen, som man kan stimulere, u forbindelse med onani.

Du finder artiklen her: https://www.sexlinien.dk/emneside-seksuelle-lyster/onani

Håber du finder god inspiration. Rigtig god fornøjelse - Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål