søndag
brevkassespørgsmål af
Isabel
9 år
jeg være med plejfamilie ud og bade i svømmehal kom hjem til dem fredag jeg kan ike svøm og jeg aldrig være i svømmehal kun badbasin så kom vi ud i det stor og bliv bange og græd men plejefar sag jeg slipper dig ikke og tør mine øjne og så gik vi over hvor jeg godt kan bunde og så fandt vi badedyr de skubbe mig på og så sad de og snakke på kanten og så sprøjte jeg vand på dem og plejfar tog mig op og sagde nå er du klar til kilde monstre kommer jeg godt lid dem de bare søde og de ike ond jeg tror godt min bamse kan bliv hjem når vi på tur nu jeg ikke bang mere

Svar:
Hej Isabel,
Hvor er det dejligt at høre, at du har haft en så god weekend med din plejefamilie, og at du kan lide dem.
Det lyder til, at de er rigtig gode til at tage sig godt af dig, så du kan føle dig tryg og have det godt.
Du skriver, at du tror, at din bamse gerne må blive hjemme, næste gang I skal på tur, fordi du ikke er bange mere. Det lyder som et godt tegn på, at du har det godt hos din plejefamilie og stoler på, at de nok skal være der for dig og hjælpe dig, hvis du har brug for det. Skulle du alligevel have lyst til at have din bamse med, så er det også helt fint. Nogle gange kan man have brug for sin bamse alligevel. :-)
Jeg håber, du får mange flere gode weekender med din plejefamilie.
Du er velkommen til at skrive igen eller til at komme i vores 1-1 chat, hvis der er noget, du har brug for at tale om.
De venligste hilsner,
Kathrine.