Sperm
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, her for ikke så lang tid siden kom jeg for første gang. Det var meget dejligt, og der er ikke noget der. Problemet er bare at mit sæd, de to første og eneste gange har være sådan lidt gult men ikke gult over det hele. Måske lidt urin i det? Det lugter som det skal så ville høre om det måske bare er noget urin eller hvad det kan være, og om jeg skal gøre noget ved det? På forhånd tak

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, at du undrer dig lidt over farven på dit sæd. Men jeg kan berolige dig med, at det er helt almindeligt, at sæden er lidt gullig. Så det er ikke fordi der er noget galt, eller du kan gøre noget ved det. Normalt er sæden enten meget klar eller gennemsigtig, men den kan også være hvid og mælkeagtigt eller lidt gult, som du oplever. Og altsammen er helt normalt.
Du er altid velkommen til at skrive til os igen, hvis du har flere spørgsmål.
Mange hilsner Pernille