Svimmel

brevkassespørgsmål

Svimmel

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 3 måneder 3 uger siden

Hej brevkassen

De sidste uger har jeg flere gange oplevet at jeg nemt bliver svimmel og nogle gange får jeg også kvalme. Jeg spiser og træner som jeg plejer og jeg har heller ikke tabt mig eller taget på tror jeg. Jeg vejer mig ikke men jeg synes jeg ser ud som jeg plejer. Jeg tror ikke jeg fejler noget men hvorfor sker det her så?

Svar:

Hej med dig

Svimmelhed er en meget hyppig oplevelse og det kan skyldes alverdens ting. Kvalme er ligeledes hyppig. Du er selv inde på at du spiser og træner som du plejer.

Får du drukket som vanligt også? Det er som sagt meget almindelige symptomer og det kræver en lægelig vurdering hvor din læge kan se dig og snakke med dig og også undersøge dig og måske tage en blodprøve.

Jeg vil varmt opfordre dig til at booke en tid hos din læge - så kan I få kigget på det

Mvh Louise

Læge

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål