Større testikler

brevkassespørgsmål

Større testikler

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Hej Brevkasse Jeg har et spørgsmål, om hvordan jeg ville kunne få større nosser/testikler, og om det er muligt, da jeg ikke synes at mine nosser er, eller ser, store nok ud? På forhånd tak for svar

Svar:

Hej Anonym

Godt spørgsmål, og heldigvis er der et meget enkelt svar.

Du kan ikke gøre noget for at få større testikler. De får den størrelse, som din krop bestemmer sig for.

Når nu det handler om at du ønsker, at de ville vokse, tænker jeg det mest af alt handler om tålmodighed. Du er kun lige i begyndelsen af puberteten, så jeg er sikker på at der er mange ting der kommer til at vokse en del. Du bliver garanteret højere, får mere muskelmasse og højest sansynlig også større testikler.

Du ville nok hellere have haft et svar med en lidt hurtige løsning, men det kan jeg desværre ikke tilbyde. Der er altså ikke rigtig noget du selv kan gøre. Men drenge er først færdig udvokset som 21-22 årige, så bare hav lidt tålmodighed, så skal det nok komme.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål