Spørgsmål

brevkassespørgsmål

Spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 2 år 7 måneder siden

Hej, undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men undrede mig bare lige over det.

Er det egentlig muligt for en fyr at komme flere gange under sex?

Svar:

Hej med dig

Det er slet ikke et dumt spørgsmål :-) Svaret er ja, en fyr kan godt komme og altså have sædudløsning flere gange under sex. De fleste skal måske lige have en lille pause, og mængden af sæd fra gang til gang vil være mindre og mindre, indtil der er holdt en længere pause, hvor hans krop kan nå at producere nyt sæd. Lysten aftager måske også for nogle, når de først har haft sædudløsning, men fyre kan godt komme flere gange.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål.

Mange hilsner,

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål