Butt Plug? Skov/Mark?
brevkassespørgsmål af
Duck
14 år
Hej Brevkasse jeg ville bare lige høre om det er okay at have sex eller onanere i enten en skov eller mark da jeg har overvejet det mange gange:/ Ville også høre om at om mænd kan have butt plug i? Eller er det et nono

Svar:
Kære du
Tak for dit brev
Det er nogle spændende spørgsmål du stiller.
For at tage den med naturen først. Det er sådan, at i DK er det lovligt at have sex i naturen. Dog med det forbehold at man ikke må have en uanstændig og stødende adfærd. Det betyder at man skal tænke over hvor man gør det, og at man ikke er til gene for andre mens man gør det. Altså er det uhensigtsmæssigt at gøre det på stranden, eller tæt på steder hvor der færdes andre mennesker ude i naturen. Ganske enkelt fordi det ikke er alle der ønsker at være vidne til det. For mange er sex en meget privat ting, der foregår hjemme bag lukkede døre. Men der findes også mennesker der gør det ude i naturen.
Så ja, hvis du er opmærksom på at du ikke kan støde andre og blive taget i det, så er der i princippet ikke noget i vejen for at onanere offentligt.
Hvis du har lyst, kan du læse lidt mere her; https://mst.dk/friluftsliv/hvad-maa-jeg-i-naturen/sex-i-naturen/
Ang dit spørgsmål om butt plug til mænd. Det kan de sagtens. Nogle mænd tænder på det, og bruger det som en del af sexlivet. Dog er det vigtigt at huske smørelse, i form af glidecreme, og tage det helt stille og roligt.
Hvis du har lyst, kan du læse endnu mere om det på www.sexlinien.dk hvor du også har mulighed for at chatte anonymt med dem, om nogle af de spørgsmål du kan have omkring sex, onani osv. De er vant til at tale med unge om alt muligt på den front, og de har rigtig meget fed viden stående på deres hjemmeside, særligt rettet til unge, omkring sex, kroppen, onani osv.
Jeg håber det hjalp dig lidt på vej.