Anal og condomer

brevkassespørgsmål

Anal og condomer

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 måneder 2 uger siden

Jeg ville bare vide om der sker noget vis jeg putter is terninger ind i mit røvhul. Måske også nogle forslag til hvad jeg ellers kan putte ind i mit røvhul. Og hvornår jeg kan tage condomen af så hun kan give mig et blowjob hvor hun sluger min sæd uden vi for sex sydomme

Svar:

Hej du

Det er godt, at du skriver herind, når der er noget, du er i tvivl om. Jeg vil forsøge at svare, så godt jeg kan, på dine to spørgsmål. Hvis du har flere eller andre spørgsmål, når du har læst mit svar, så er du meget velkommen til at skrive herind igen.

1. Onani med ting
Jeg tror, at du skal passe på med at putte isterninger ind i dit røvhul. Det tænker jeg, fordi isterningerne kan have skarpe kanter, som potentielt kan give rifter i røvhullet. Derudover skal du måske også generelt passe på med at putte frosne ting i røvhullet, da du kan risikere at få forfrysninger i den sarte hud, der er i og omkring røven, hvis tingene er i kontakt med huden for længe.

Du spørger om, hvad du ellers kan putte i dit røvhul. Som udgangspunkt kan du bruge hvad som helst, der ikke er alt for stort, for småt, skarpt eller spidst. Det er sådan set kun fantasien, der sætter grænser, men du skal alligevel tænke over, hvordan du gør det. Det er vigtigt, at du bruger et kondom, så der ikke kommer bakterier fra de ting, du bruger, op i endetarmen. Og så er det selvfølgelig også vigtigt, at du ikke bruger de ting, du kommer op i røven, til andet bagefter - heller ikke selv om der har været et kondom på.

2. Kondomer og sexsygdomme
Det er ikke muligt at have oralsex uden kondom uden risiko for at blive smittet med sexsygdomme. Sexsygdomme smitter ved kontakt mellem slimhinder og/eller ved, at der er bakterier fra sexsygdommen i sæd eller sekret fra skeden, og derfor vil der være risiko for at få en sexsygdom ved alle former for ubeskyttet sex. I bliver derfor nødt til at beholde kondomet på, så længe I er i gang, hvis I vil være på den sikre side.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål