Spurgt

brevkassespørgsmål

Spurgt

brevkassespørgsmål af
Agnes
12 år
Oprettet 10 måneder 3 uger siden

Hvordan kan man svare godt igen på spurgt?

Svar:

Hej Agnes

Det er virkelig et godt spørgsmål, og jeg tænker der nok er flere gode bud, alt afhængig af situationen, og den relation man har til den der siger spurgt

Nu, hvor du ikke siger så meget om selve situationen, tænker jeg du måske bare mener sådan helt generelt, og ikke spørger i forhold til en bestemt situation, du har oplevet. Derfor bliver mit svar også helt kort, for så tænker jeg faktisk at det mest præcise, og enkle comeback på spurgt kunne være; Svaret

Det var i hvertfald et bud...håber du kan bruge det.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål