Tynd pik

brevkassespørgsmål

Tynd pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 2 måneder 2 uger siden

Hej jeg er en dreng på 14 år. Jeg Ka ik lide min pik pga jeh synes den er for tynd Den er ca 16 cm lang men ret tynd og er bange for piger vil synes den er for lille

Svar:

Kære Læser

Tak for at dele dine tanker med os. Det er helt naturligt at have bekymringer omkring ens krop, men det er også vigtigt at forstå, at skønhed og tilfredshed kommer i mange former og størrelser.

Det er almindeligt at føle sig usikker eller i tvivl om ens egen kropsudseende og idealer, og mange mennesker oplever lignende følelser på et tidspunkt i deres liv. Det er en god ide at huske, at disse følelser ikke er unormale eller usædvanlige, og der er intet galt med at have dem. Det er en del af den menneskelige oplevelse at have forskellige opfattelser af vores kroppe, og det er vigtigt at arbejde på at acceptere og værdsætte os selv, uanset hvordan vi ser ud.

Vi kommer i alle størrelser og former. Disse forskelle gør os unikke og smukke på hver vores måde. Pigerne vil ikke definere dig ud fra din penisstørrelse, ligesom du heller ikke bør. I stedet kan det være en god idé at fokusere på at være den bedste udgave af dig selv og lade din personlighed skinne igennem. Det er ikke størrelsen på din penis der definerer din værdi som person eller din evne til at glæde en partner. Mange mennesker værdsætter andre kvaliteter, såsom tillid, venlighed og forståelse, langt mere end de fysiske aspekter. Ægte intimitet og forbindelse handler om mere end bare fysiske egenskaber. At opbygge et følelsesmæssigt og mentalt bånd med en partner er ofte det vigtigste for mange mennesker.

Vær venlig mod dig selv, og husk, at du er værdifuld og elsket, uanset størrelsen på din penis. Du fortjener at føle dig tryg og accepteret i din egen krop.

De bedste hilsner
Kasper

cyberhuskaspers billede
Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål