Sperm

brevkassespørgsmål

Sperm

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 2 år 9 måneder siden

Hejsa

Har gået og tænkt lidt på det her. Kan man egentlig tage på af at sluge sperm?.

Tænker også lidt på de kvinder som er med i gangbangs, og sluger meget sperm.

Svar:

Hej Anonym

Interessant spørgsmål, som det heldigvis findes et ret enkelt svar på.

I et enkelt "skud" sæd vil der være ca. 10 kalorier, så hvis det ligefrem skulle være noget man skulle se på vægten skal der virkelig virkelig VIRKELIG meget sæd til.

Selv om man måske er porno skuespiller og ind imellem sluger mere sæd end de fleste, så er det ikke noget der kræver ekstra træning, eller noget man kan bruge som kosttilskud.

Mange hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål