Sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hejsa jeg skriver fordi at når min kæreste og jeg skal til at have sex afbryder hun det ofte fordi hun siger hun har ondt i sin fisse, hvordan kan det være at hun har ondt i den? Kan det være noget kortvarigt fordi vi prøvede engang bare at have sex alligevel og så efter 30+ sekunder stoppede det med at gøre ondt på hende. Hvad kan grunden være? Jeg er meget desperat efter af vide hvorfor da jeg synes det er en vigtig del af forholdet.. hjææææælp

Svar:
Hej med dig,
Hvis jeg forstår dit brev rigtigt, så gør det ondt på din kæreste, når du stikker pikken op i hende, og derfor afbryder hun ofte, når I lige er begyndt at have sex. Hvis det er rigtigt forstået, så vil jeg tro at problemet handler om, at hun ikke er ordentlig våd og klar, når du stikker pikken op i hende. Hvis ikke hun er "varmet ordentlig op" kan det nemlig være ret smertefuldt at få stukket noget som helst op.
Nu ved jeg ikke hvor meget tid I bruger på forspil, men jeg vil foreslå, at I begynder at tage jer rigtig god tid til det. Brug god tid på at få jer begge to godt klar. Brug fingrene, læberne, munden og tungen rundt omkring på hinanden. Vent med at stikke noget som helst op, til hun er godt våd og slapper godt af i underlivet. For hvis ikke hun er våd nok eller hun kommer til at spænde i underlivet, så vil det gøre ondt på hende.
Så mit bedste råd til dig er, at du bruger rigtig god tid på at gøre noget godt for hende, inden du stikker pikken op i hende. Det vil gøre oplevelsen meget mere dejlig for jer begge to. For jeg er helt enig - sex er en vigtig del af et forhold. Og det er vigtigt, at det er noget I begge to får max nydelse ud af.
God fornøjelse!
Mange hilsner,
Siv