Stor p*k
brevkassespørgsmål af
Mille
15 år
Er det normalt hvis man ikke vil være sammen med en fyr fordi hans pik er for lille? Og hvis man afviser en fyr kun fordi han ikke har en stor nok pik? Jeg føler bare ikke jeg kan tænde på en lille pik men føler mig også tarvelig overfor fyrene når jeg siger nej til dem kun fordi de har en lille pik. jeg siger selvfølgelig ikke til dem at det er derfor, siger fx at jeg ikke føler det samme osv. og det er også rigtigt nok, men i virkeligheden er det ofte kun på grund af pikstørrelsen at jeg ikke føler det samme..

Svar:
Hej Mille,
Vi har alle forskellig smag og forskellige ting vi foretrækker, og det er helt i orden. Nogen er til store pikke, andre er til små, og andre igen er helt ligeglade med størrelsen.
Hvad du tænder på og er tiltukket af, er det kun dig, der kan mærke. Og så længe det ikke er noget, der gør skade på dig selv eller andre, så er det helt i orden og helt normalt.
Jeg synes det er fint, at du pakker det ind når du afviser, og siger til fyrene, at du ikke føler det samme som dem. Men samtidig synes jeg også det er fair nok at være ærlig om hvordan du har det. Selvfølgelig er der ingen grund til at såre andre unødigt. Men hvis det er vigtigt for dig, at fyren har en stor pik, så er det sådan det er.
Måske skal du overveje, om du vil begynde at sige til fyrene på forhånd, at en lille pik er en dealbreaker for dig. På den måde kan det være, at du kan undgå at skulle afvise dem sidenhen, når de måske er begyndt at udvikle følelser for dig. Samtidig tænker jeg også, at du måske skal overveje, om størrelsen på pikken er det vigtigste, eller om den person pikken sidder fast på og hans personlighed og evne til at tilfredsstille dig er det vigtigste. Blot en tanke det måske kan være værd at tage med dig videre.
Mange hilsner,
Siv