Små drenge

brevkassespørgsmål

Små drenge

brevkassespørgsmål af
Sleort
17 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Hej jeg er en 17 årig pige der tænder på det modsatte køn. Der er dog noget jeg tænder lidt mere på end bare det andet køn, og det er det andet køn men bare under 15 år! Jeg elsker små drenge og tænder virkelig meget på det. Er det forkert at jeg tænder på børn? Jeg så en forrig tråd om en ved navn Troels som tænder på Hentai. Stine svarede med at det var ok. Hun svarede med følgende "Så længe du kun gør noget, som du synes er dejligt og som du finder nydelse ved" Stine jeg finder nydelse ved små børn er det forkert :D?

Svar:

 Kære Sleort,

Tak for dit brev! Fedt at se, at du følger med på siden.

Det er forskelligt fra person til person hvad vi tænder på, og der er ikke noget, der er mere rigtigt eller forkert end andet. Vi har alle forskellige fantasier og forskellige ting, der gør os opstemte. Det kan være noget, der tænder en, og som man godt kunne tænke sig at prøve i virkeligheden, men ligeså tit sker det, at folk har fantasier om ting, de aldrig kunne drømme om at prøve i virkeligheden. Men det er netop det gode ved fantasien - der er ingen regler.

Derfor skriver jeg til Troels, at det er ok "så længe du kun gør noget, som du synes er dejligt og som du finder nydelse ved". Men jeg skriver også, at det kun er ok i det omfang, det ikke gør skade på hverken ham selv eller andre. Og det er en meget vigtig pointe, som også gælder her.

Det, at du tænder på små drenge, er der som sådan ikke noget forkert i. Men der hvor det kan blive forkert, er hvis du handler på dine lyster. I Danmark er den seksuelle lavalder 15 år, hvilket betyder, at det et ulovligt for en over 15 år, at have sex med en under 15 år. Loven er lavet for at beskytte børn mod at blive udsat for seksuelle krænkelser af voksne (og ikke for at ramme kærestepar, hvor den ene er 14 år og den anden 16 år). Det betyder altså, at hvis du handler på dine lyster, så er det forkert, for så gør du skade på andre. Men det at have lysterne er ikke forkert.

Så for at opsummere: det at tænde på små drenge i sig selv er der ikke noget forkert i. Men det er forkert og ulovligt, at have seksuel omgang med børn under 15 år.

Jeg håber du kan bruge svaret!

De bedste hilsner,

Stine

StineHs billede
Stine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål