Banan

brevkassespørgsmål

Banan

brevkassespørgsmål af
Slein
17 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej, jeg har et underligt spørgsmål, det lyder måske som en joke, men det er det ikke. Det er sådan at jeg rigtig godt kan lide at sniffe banan. Jeg synes det er lidt mærkeligt selv, men jeg elsker det. Bagefter jeg har sniffet den plejer jeg at stikke den op i anus, så der kommer lort på, og så sniffer jeg den igen. Nogle gange spiser jeg lidt af det, men det er ikke så tit. Det tænder mig. Mit spørgsmål er, om det kan være farligt? Jeg har hørt at spise lort kan gøre en meget syg, men er det ikke kun andres lort?

Svar:

Hej Slein

At spise andre afføring kan være ret farligt, det er de fleste enige om. Når det handler om egen afføring er det ikke helt så problematisk.

Men det er på ingen måder sikkert. Har du eksempelvis sår i munden, kan bakterier fra din afføring godt give dig problemer. Det korte af det lange er at jeg ikke vil anbefale dig at spise din afføring.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål