Skal jeg bare vente

brevkassespørgsmål

Skal jeg bare vente

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 2 uger 1 dag siden

Hej Brevkasse, Der er en pige jeg virkelig godt kan li. Jeg har skrevet til hende to gang og jeg kan se hun har set beskederne men hun svarer ikke. Hvad jeg skal gøre nu. Skal jeg skrive til hende igen, eller bare lade det være?

Svar:

Hej,

Det er aldrig nemt at navigere i sådanne situationer, især når du virkelig kan lide nogen. Det kræver mod at tage initiativ, og det skal du have stor ros for.

Hvis hun ikke har svaret på dine beskeder, kan det være en god idé at give det lidt tid. Det kan være, hun er optaget af noget andet, eller måske har hun ikke haft mulighed for at svare endnu. At give lidt plads kan være en måde at vise respekt for hendes tid og eventuelle følelser. I mellemtiden kan du finde ro i, at du har gjort dit bedste.

Hvis du overvejer at skrive til hende igen, kan du måske formulerer en besked om din intention. Hvis hun senere vælger at tage kontakt, vil det være et tegn på interesse. Hvis ikke, så har du stadig været modig og ærlig, og det er noget at være stolt af.

Jeg håber det bedste for dig!

Mvh

Camilla

cyberhuscamillas billede
Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål