One night stand

brevkassespørgsmål

One night stand

brevkassespørgsmål af
Anonym:p
18 år

Heeej brevkassen :)

jeg havde et "one night stand" med en fyr, jeg tilbragte hele aftnen og natten med ham, og vi puttede hele natten, og vi havde self også sex som nok var hans eneste prointet i det. Det var det også først med mig, men nu dagen efter kan jeg slet slet ikke få ham ud af mine tanker, han har slet ikke skrevet til mig, det var mig der skrev til ham ogås skrev han tak for igår osv, også stoppede samtalen lidt efter det, ja jeg ved godt det er pænt tydeligt han ikke vil mere end det der var sket. Og ved ikke engang hvad jeg selv forventer, havde da bare ikke forventet det der. Og jeg føler seriøst jeg går igennem et break up, altså ha ringen appetit og min mave gør ondt hele tiden, men jeg ved jo godt jeg ikke har følser for ham, men jeg vil så gerne lærer ham bedre at kende. Men jeg skal til en fest med ham snart igen hvor vi aftalte at sove sammen igen, hvilket er meget dumt af mig for kan slet ikke håndtere det, og måske er jeg vare slet ikke typen som roder sig ud i et one night stand, fordi jeg så nemt får "føleser" for personen. det skal også lige siges det var mit første one night stand, og har haft en kæreste i 6 måneder, så Ham mit one nicht stand var min anden persoen jeg havde sex med, måske også derfor jeg ligger mere i det? Men det er squ svært syntes jeg, hvad skal jeg gøre for ikke at tænke sådan? næste gang så det måske bare kun sex og ikke alt det der kærlighed for det kan jeg måske bare ikke håndtere, meeen det er jo svært i situationen, for der vil man jo have mere.

kærlig hilsen mig:))

Svar:

Kære Anonymt

Av, det lyder som om du har "brændt fingrene", eller følelserne på den her oplevelse. For nogle mennesker fungerer ons helt perfekt, mens det bliver noget værre rod for andre. Jeg tænker ikke der er noget rigtigt eller forkert...vi er bare forskellige.

Måske har det en betydning, at du tidligere "kun" har haft sex med en kæreste? Måske har det betydet at du forbinder sex og forhold meget stærkt, så din krop nærmest automatisk fornemmer at der må være mere end bare sex? I bund og grund er det også bare en masse gætterier, og det er ikke til at sige om ons bare aldrig kan være dig? Der er noget der tyder på at det ikke er det, i det her tilfælde, og det er i hvert fald vigtigt at du forholder dig til det.

Måske handler det om den her fyr, som viste sig at være "mere" end du lige troede? Det kan også handle mere om at du er faldet for de følelser som jeres nat sammen gav dig? Altså at det ikke handlede om lige præcis den her fyr, men mere om at det føltes helt vidunderligt at blive rørt, holdt om osv. Man kan sagtens falde for følelsen, og ikke mennesket.

Jeg giver dig helt ret i, hvordan du tolker hans adfærd efter jeres ons. Det lyder til at han gerne have sex. PUNKTUM. Hvis du allerede nu kan mærke at du ikke kan passe på dig selv, hvis I mødes igen, og han igen kun er interesseret i sex, bør du måske overveje, om det er en god situation at sætte dig selv i.

Jeg kan ikke sige hvad der er det rigtige for dig, men jeg kan dele mine tanker. Hvis det handler om at du faktisk er faldet for fyren, og han ikke vil dig, så er det svært at se en god slutning på historien.

Hvis du er faldet for følelsen kan det måske være nemmere at håndtere, fordi du ved at det slet ikke handler om den her fyr. Omvendt kunne du jo, så også lige så godt finde en anden, der kunne give det samme? Og hvis det blot handler om følelsen, er det så stadig nok, eller er det du egentlig søger, en dybere relation?

Det er slet ikke sikkert, at du kan svare på de her spørgsmål lige nu, og det er også helt fair, for det er ikke altid let at skille tingene fra hinanden.

Jeg kan ikke sige hvad du skal gøre for at kunne have one night stands uden følelser. Først og fremmest fordi jeg ikke ville vide hvad du skulle gøre. Men endnu vigtigere er det også, at jeg ikke mener, at man skal lave om på sig selv, for enhver pris.  Måske er følelser bare afgørende for dig, når det handler om sex,  og hvis du er "kodet" sådan...hvorfor så gøre vold på dig selv, for at lave det om?

Det blev måske ikke til så mange konkrete svar, men jeg håber du kan bruge tankerne.

Mange hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål