Sex med lære på ferie!
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hejsa jeg er en pige på 16 år og er forelsket i min lære som er 18 år! Det var i den her sommerferie at jeg skulle til Spanien og det skulle min lærer så også, uheldig vis på samme hotel han var med hans forældre og jeg var med min. Vi mødte så hinanden og sagde hej og var lige sammen, han spurte og jeg ville sove på hans hotel værelse, og jeg sagde jada! Så blev det så aften og vi lå sammen og så film, så kom der en fræk scene og vi blev liderlige og jeg kiggede ind i hans blå dejlige øjne og så trak han tøjet af mig om ham selv så havde vi sex og han havde kondom på! En uge efter skulle vi hjem! Og så skulle vi til klasse samling fordi vi skulle ud af 9! Og der skulle min lære med! Og han sagde tak for sidste uge og gav mig et kys i smug og jeg blev helt lam! Så havde han set et rum hvor der var plads nok til sex igen jeg tog så kondomet på ham og så havde vi så sex igen i ca 1 time! Og så da vi kom ud igen sagde de andre “ hvaa hygger i jer? “ og så sagde vi “hvad mener i” og en af mine flirts sagde “ja jeg tror i har noget i stedet for os” og så skreg jeg bare “jamen jeg elsker ham jo! (Altså læren)” og så stod vi der og snavet! Men mit spørgsmål er bare om det er for mærkeligt? Altså jeg elsker min lære som er 18 og jeg er 16? Og vi har haft sex ca 10 gange på en månede ? Ligene er vi stadig kærester mig og ham og alle syntes det er mærkeligt! Hvad gør jeg? (Undskyld for en lang livs historie)

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan forstå, at du er i tvivl om, om det er okay, at du er sammen med din lærer. Jeg håber, at mit svar kan hjælpe dig, så du kan finde ud af, hvad du selv har lyst til at gøre.
I forhold til at være forelsket i en fyr, som er 18 år, når man selv er 16 år, er der jo slet ikke noget i vejen med. Det er bare rigtig dejligt at være forelsket og at han også har lyst til at være sammen med dig. Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at det bliver lidt mere indviklet, når ham du er forelsket i også er din lærer. Men som du skriver, så er du lige gået ud af niende. Jeg går ud fra, at det betyder, at han ikke længere skal være din lærer. Det er også helt normalt, at piger falder for ældre drenge, så jeg synes ikke, at der er noget i vejen med, at han er lidt ældre end dig. Det er selvfølgelig ikke særlig sjovt, at andre synes, at det er mærkeligt, at I er kærester. Men det er helt ligegyldigt, hvad andre synes, når bare I selv er glade for hinanden og jeres forhold. Med tiden skal andre nok acceptere, at I er kærester og det bliver måske også lettere, når han ikke længere skal være din lærer.
Selvom det er helt fint at være sammen med sin tidligere lærer, er det ikke helt i orden at være sammen på skolen. Det lyder til, at de andre elever godt kunne regne ud, hvad I lavede i det rum og det betyder måske også, at de andre lærere kan regne det ud, så det kan skabe problemer for din kæreste, som jo selv arbejder på skolen. Du skriver også, at I har haft meget sex, så jeg er sikker på, at I sagtens kan finde et sted med mere privatliv, hvor I kan have sex. Hvis du skal i 10. klasse og han stadig skal være din lærer, kan jeg selvfølgelig godt forstå, at det ikke er så sjovt, hvis I skal være kærester, fordi det kan føles mærkeligt. Det er højst sandsynligt også sådan, at de andre lærere ikke vil synes så godt om, at han er sammen med en af eleverne. Eftersom han er 18 år gammel, går jeg ud fra, at han arbejder på din skole som et studiejob eller som et arbejde i hans sabbatår. Måske kunne I så snakke om, at han kunne arbejde et andet sted, så det ikke skal være akavet at være kærester, mens han er din lærer. Uanset hvad så synes jeg, at det lyder til at være rigtig dejligt at have fundet en fyr, som du er så glad for. Det skal du bare nyde og så håber jeg, at I finder ud af resten sammen.
Med venlig hilsen Signe M.