Svulvmepik :( vorfor ik fostå?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg er dreng 14 år. mang piger tag fat i min pik uden de har fåt lov. :(. jeg har stor pik der svulvmer op meget stor sædfuld :((((. De ik forstå våde hænder..... jeg komme i bukse ver gang :(((. VIL BAR GERN IKKE MERE!!!!!!.... De ik fostå når de tag fat i svulmepik :((((... dejlig pig tag hånn på pikkan men de ska lad vær..... Ved ike vad gør!!!! :(((

Svar:
Hej dreng på 14 år.
Det lyder ikke særlig rart, at pigerne rører ved dig, når de ikke har fået lov, og at de ikke kan forstå et nej.
Jeg forstår ikke helt, hvornår og hvorfor de gør det, men du bliver nødt til at gøre klart for dem, at du ikke vil have det. Du kan sige til dem, at du ikke vil have, de skal røre ved dig, og hvis de alligevel gør det, må du fjerne deres hænder og bede dem om at stoppe. Det er vigtigt, du får sagt fra, for måske tror pigerne, du synes, det er sjovt, og derfor fortsætter de. Det kan være svært for pigerne at forstå, du ikke kan lide det, når du får stiv pik og orgasme, når de gør det. Så måske tror de, du synes, det er dejligt, fordi din krop reagerer på en måde, som fortæller, at det er rart. Det er derfor en lidt uheldig situation, du er i, når du ikke vil have, de skal gøre det, men alligevel får stiv pik, når de gør det.
Men hvis problemet fortsætter, synes jeg, du skal gå til en voksen og fortælle, hvad der er sket. Det kan være dine forældre, en lærer eller en anden, du er tryg ved. Når nogen rører ved dig på en seksuel måde som denne, og du ikke frivilligt går med til det, er det et seksuelt overgreb, og det kan man blive straffet for. Så det skal helt klart stoppes. Men ved du, om du er den eneste, de gør det ved, eller om der er andre? For hvis der er andre, de gør det ved, kunne du måske tage en snak med dem om, hvad i kan gøre ved det, og så kan i måske sammen gå til en voksen med problemet.
Jeg håber, du kan bruge mit svar, og at du finder en ordentlig måde at få sagt fra på.
Hilsen Ditte