Sex legetøj
brevkassespørgsmål af
kevin
16 år
Hej jeg er en dreng på 16 år som gerne vil bruge et sex legetøj til onani
jeg har læst om at man skal mindst være 16 for at købe sex legetøj
jeg har været inde i buttiken Normal og der var penis vibrator og jeg ville bare spørge om jeg godt må købe det hvis jeg har mit sysikrings kort med

Svar:
Hej med dig
Det tænker jeg sagtens at du kan, og du har ret i at man skal være 16 år. Jeg tror nu ikke at du bliver spurgt om ID i Normal, men det er fint hvis du har det med i pungen, i tilfælde af at du bliver spurgt.
Jeg vil også anbefale dig at læse den her artikel på Cyberhus, som er skrevet af en ungeblogger for længe siden. Du skal dog lige være opmærksom på at der er nogen som ikke kan tåle latex, så sørg for at bruge en handske der er godkendt til f.eks. madvarer. Se artiklen her: https://cyberhus.dk/blogs/sex-lyst-erotik-blogger/kunstig-fisse
Rigtig god jul og godt nytår til dig
Venlig hilsen
Signe