Sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg var til fest og så blev jeg tilbudt og have sex med en pige som jeg har hyggede med i noget tid bare at kysse, men da vi skulle til det kunne jeg ikke få min pik stiv. Tænkte om det normalt? Og om der andre der har prøvet det og hvad der kan hjælpe? Ps: det var min første gang med en pige

Svar:
Hej Anonym
Øv, det lyder som en trist oplevelse, når nu pikken ikke ville blive stiv.
Det du oplevede er noget de fleste drenge kan relatere til, fir de er faktisk meget almindeligt. De fleste dyr oplever det ind imellem, og særligt den første gang, er det helt normalt, at det kan ske.
Årsagen er ofte at man kan blive så overspændt og måske endda nervøs for det der skal til at ske, at pikken bare slukker fuldstændigt. Som jeg forstår dig, skulle det ske til en fest, hvor der også er andre mennesker i andre rum, og det kan også have været med til at lægge endnu mere pres på hele situationen, og stress, nervøsitet og lignende følelser kan altså nemt sætte en stopper for sex.
Hvad kan man gøre? Vigtigst af alt er at du prøver at tage det helt roligt. Det du har oplevet er fuldstændig normalt, og du skal nok lykkes med at kunne få stiv pik, og have sex. Der er ikke noget galt med dig, og du har ikke gjort noget forkert.
Måske skal du overveje, at næste gang skal være under mere rolige forhold. Hvis den her pige og dig er glade for hinanden skal I måske snakke om at mødes hos en af jer. Sørge for at I kan være alene hjemme, og så have god tid og ro på. Så tror jeg oplevelsen kan blive helt anderledes næste gang.
Sommer hilsner - Pedro