Onanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hvad skal man gøre hvis men ikke ved hvordan man onanere og man rigtig gerne vil det. Altså fx i badet hvordan gør man der og bare genaralt alene på dir værlse hvis man ikke jo stikke noget op

Svar:
Hej du
Jeg kan godt forstå, at du er nysgerrig på onani. Der findes mange forskellige måder at onanere på som pige, og man behøver ikke nødvendigvis at stikke noget op i sig for at onanere. Man kan fx onanere ved selv at røre sin klitoris eller ved at bruge vandstrålerne fra brusehovedet til det. Du kan læse mere om onani for piger her. Det handler om at finde frem til en måde, som man selv synes føles dejlig, og som man har det godt med.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
De bedste hilsner
Marie