Doggy Style
brevkassespørgsmål af
CaroPigen
16 år
hej jeg er en pige på snart 17 og jeg har længe tænkt over noget som måske er lidt underligt, men det gør mig sygt tændt. Jeg har nemlig tænkt på at have sex med men hund, Rolf, det er en stor flot dobermann, og den har en også en lidt stor tissemand også, jeg ved ikke hvorfor det tænder mig så meget, men kunne godt tænke mig at prøve at opleve hvordan en hunds penis virker, og hvordan det føles. Jeg fantasere nogle gange om min hund der også slikker mig i fissen, og jeg har også set nogle videoer på internettet med piger der har sex med hunde. Jeg ved også godt at det kan være farligt, men har selfølgelig tænkt mig at beskytte mig selv. Jeg elsker min hund og vil også gerne tages hårdt af den, tror det kunne være vildt frækt. Men plz svar for jeg ved ik helt hvad jeg gør <3

Svar:
Hej CaroPigen
Jeg synes ikke du er underlig. Seksuelle fantasier kan godt nogle gange virke lidt mærkelige, men det betyder ikke at du er underlig eller forkert. Og du er ikke alene om at have seksuelle fantasier om dyr.
Det er selvfølgelig også vigtigt for mig, at fortælle dig at sex med dyr er ulovligt i Danmark. Det betyder at din fantasi, må forblive en fantasi. Men sådan tænker jeg faktisk tit det er med seksuelle fantasier. Mange går med nogle sjove, skøre, "mærkelige" eller ligefrem farlige seksuelle fantasier. Nogle fantasier kan man afprøve i virkeligheden, mens andre må blive ved med, at være fantasier.
Hvis det man fantaserer om er direkte ulovligt, giver det selvfølgelig sig selv, at det ikke skal leves ud i virkeligheden. Men der kan også være andre fantasier der kan fungere godt som fantasi, og mindre godt i virkeligheden.
Der er mange der har en fantasi om at have sex med flere på én gang. Det kan fungere godt for nogle. Andre ved måske godt med sig selv, at de ikke vil kunne håndtere at "dele" kæresten med en anden seksuel partner. Så selv om tanken om en "trekant" kunne tænde dem, er det bare ikke en mulighed.
Du spørger hvad du skal gøre. Jeg tænker ikke der er så meget at gøre ved det. Som sagt er det helt i orden at have en seksuel fantasi. Også selv om den handler om dyr...så længe det bliver ved med at være en fantasi.
Seksuelle fantasier ændrer sig gennem livet. Og selv om den her fantasi, fylder rigtig meget lige nu, kan det være noget helt andet der fylder i nogle måneder.
Mange hilsner Thea