Store penis.

brevkassespørgsmål

Store penis.

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Min penis er 17 centimeter og er kun 12 år er det meget normalt? også ser jeg meget porno er det os normalt?

Svar:

Hej Dreng, 12 år.

Det er godt at høre at du ikke er bange for at spørge når du er i tvivl.

Du skriver at din penis er 17 cm, jeg går ud fra at du har målt den når den er stiv. Den gennemsnitlige størrelse er 13-17 cm når den er stiv. Og det er når man er færdigudviklet. Som 12 årig er du sikkert ikke helt færdigudviklet, så du bliver nok det der hedder veludrustet når du bliver ældre. Det er ikke farligt, så vær du bare stolt af det.

Du skriver at du ser meget porno, men ikke hvor meget du synes meget er... Jeg kan dog fortælle dig at det er normalt at drenge i din alder ser porno. Der kommer en nysgerrighed med puberteten, hvor porno pludselig bliver spændende. Det er sådan set okay, bare husk at passe på dig selv. Hver 7. unge der ser porno, støder på noget han ville ønske han aldrig havde set.

Jeg håber det var brugbart.

Med Venlig Hilsen

Sune