Brødre

brevkassespørgsmål

Brødre

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg kender denne her side fordi min lillebror bruger min mail til den her.

Jeg har en storbror(han er 16år), han er bare den sejeste, men da jeg fyldte 15 gav han mig en pakke kondomer, en penispumpe, en penisring, og et flashlight.

så sagde han at jeg kan komme ind til ham i aften. Det gjorde jeg så, og da jeg kom der ind stod han helt nøgen. Han sagde at jeg skulle hente mine gaver fra ham, det gjorde jeg.

Jeg tog også mit tøj af, og så sad vi der og spillede kiks, men så kom hans venner(mine forældre var ikke hjemme de var kørt på lejer tur med min lillebror.) Da de kom der ind spillede vi kiks helt nøgne. Vi tog ogås nogle kondomer på, også lavede vi analsex og blowjobede lidt,og vi drak også hinandens sæd. Tilsidst tog de min penispumpe og sat den på min penis, og da vi tog den af slusede de mit sæd op. Min storbrors venner gav mig også en gave det var en pakke tengaæg, og sex underbukser hvor man kan se min penis.

er det okay, og måtte vi det ?

Svar:

Hej med dig

Det lyder til at dig og din storebror har et af meget åbent forhold til hinanden, når I kan eksperimentere sammen seksuelt. De fleste har det sådan at familie og sex ikke rigtigt hører sammen og faktisk er det også ulovligt at have seksuel omgang med sin familie. Det er sådan fordi at man ofte har et helt særligt forhold til sin familie, man elsker dem og hvis man begynder at blande ting som sex ind i det forhold, kan det godt gøre det rigtig svært at fungere som en almindelig familie. Derudover kan alderen gøre at man har forskellig erfaring og at din storebror dermed har oplevet mere end du har og måske er klar til.

I forhold til det her med at eksperimentere med din storebrors venner, så er der som sådan ikke noget i vejen for det. Det vigtigste er at du/I har det godt med at være sammen seksuelt. Det betyder at man skal kunne kende sine egne grænser, hinandens grænser og skal kunne sige dem højt. Når man er på din alder har man endnu ikke særlig meget erfaring med sex og derfor kan der nemt komme en masse følelser som man ikke kender til.

Mit svar er altså at du ikke må have sex eller seksuel omgang (hand-blowjob) med din bror og at du mærker godt efter nede i maven og kun gør det der føles rigtigt med hans venner. Jeg håber du har fået svar på dine spørgsmål.

Venlig hilsen Marianne