Gravid?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej brevkasse. D. 30 Oktober var jeg sammen med en fyr, vi lå og hyggede i sengen, og han gav mig finger. Jeg begyndte så at give ham handjob, og fyren hjalp så med at tage pikken op af bukserne, den var stiv så der har nok været lidt præsperm. Hvorefter han så giver mig finger igen, han kommer kun et par centimeter op i mig. 2 uger efter fik jeg en hel normal menstraution med smerter og det hele. Jeg begyndte så og få en smule kvalme men det er nok på grund af bekymringen om at være gravid:( Plus, jeg lider af jernmangel, så kan have noget med det at gøre. Der gik så en måned og sådan, og nu har jeg lige fået min menstraution. Denne gang med en del flere smerter, lige siden ægløsning har jeg vidst haft smerter, men jeg har også en meget kraftig menstraution. Den virker normal denne gang også, så kan jeg være gravid? Jeg har ikke haft ømme bryster eller noget, men er det overhoved nødvendigtg og tage en graviditets test i mit tilfælde? Har bare virkelig ikke lyst til at købe en da jeg syntes det er vildt pinligt i min alder :-(

Svar:
Normal.dotm
0
1
146
778
Aalborg
14
3
1027
12.0
0
false
18 pt
0
false
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Hej med dig,
Det er aldrig sjovt at gå og være bange for, om man er gravid, så jeg kan godt forstå, at du er lidt bekymret.
Jeg tror dog, du kan være helt rolig :-) Du har fået din menstruation to gange siden, og jeg tror måske bare smerterne er på grund af selve menstruationen.
Du siger, at han har givet dig finger efter, at han har rørt ved sin pik. Hvis du skulle være blevet gravid, så har du været meget uheldig, og jeg tror som sagt ikke, at du skal bekymre dig. For at blive gravid skal sæden langt op i dig, og det er næsten umuligt, når det er efter, at han har givet dig finger og det tilmed ”kun” er præsperm.
Jeg kan godt forstå, at du synes det er pinligt at skulle købe en graviditetstest, men jeg tror heller ikke, du behøver det, når din menstruation er helt som den plejer. Ud fra det, du fortæller, er der ingen grund til at tro, at du skulle være blevet gravid :-)
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar,
Med Venlig Hilsen
Anne