Problemer med tissemand

brevkassespørgsmål

Problemer med tissemand

brevkassespørgsmål af
Lucas
14 år
Oprettet 2 år 6 måneder siden

hej det er fordi. jeg har et problem med min tissemand. den ene bolle er maget stor men den anden er maget lille. hvad skal jeg gøre? Puls min ene bolle gør også lidt ondt.

Svar:

Hej Lucas

Tak for dit brevkassespørgsmål. Det er helt normalt, at have forskellig størrelse på testiklerne. Så det er langt fra sikkert, at det er noget unormalt af den grund.

Men når du siger, at det gør ondt, vil jeg anbefale dig at tage til lægen og få det undersøgt. Selvom størrelsesforskellen i sig selv måske er almindelig, kan det være, at der er noget andet galt, fordi du har ondt.

Venlig hilsen

Karoline

KarolineSs billede
Karoline fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål