Pik

brevkassespørgsmål

Pik

brevkassespørgsmål af
Jb
14 år
Oprettet 2 år 2 måneder siden

Hej jeg en dreng på 14,. Min pik størelse er 12 cm når den er stor og ved ik om det normalt, og er lidt buddet, vil det hjælpe vis jeg tabt mig eller er det såm

Svar:

Hey Jb

Mange drenge er i tvivl om størrelsen på deres penis, så den overvejelse er du helt sikkert ikke alene med.

12 cm er en fuldstændig normal størrelse, hvilket alle peniser mellem 10-18 cm er.

Hvis du er overvægtig kan din penis godt se mindre ud end den i virkeligheden er, fordi den bliver lille i forhold til resten af kroppen.

Hvis du taber dig, bliver din penis ikke større. Den kan bare komme til at se større ud, fordi der sker en ændring i størrelsesforholdet mellem din krop og din penis. Du skriver at du er lidt buttet, og det kan jo betyde meget forskelligt.  Jeg vil sige at du nok skal være ret overvægtig nu, hvis det er en forskel du skal kunne se, ved et vægttab.

Din penis lyder som sagt til at være fuldstændig normal, og lige som den skal være.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål