pige får en pik

brevkassespørgsmål

pige får en pik

brevkassespørgsmål af
niclas
12 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

kan piger få lavet en pik på sin kop

Svar:

Hej Niclas

Ja, en pige kan faktisk godt få lavet en pik.

I Danmark skal man være voksen for at kunne få sådan en operation, og man skal igennem en masse samtaler, der så vidt muligt skal sikre at man ikke fortryder sin beslutning, fordi det er en ret stor operation.

Det er ikke sådan at man bare sætter en pik på. Det er en ret stor operation, hvor man ombygger kvindens kønsorgan, så det kommer til at ligne en pik.

Måske var det bare nysgerrig på om det overhovedet kunne lade sig gøre, og så håber jeg du har fået svar.

Er der andet du gerne vil blive klogere på, må du endelig skrive igen.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål