Penisstørrelse som 14 årig
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus. Jeg er 14 år. Jeg skriver fordi jeg har gået og været lidt ked af størrelsen på min pik for nylig. Altså den er 12 cm i stiv. Men den er ikke vokset i flere år. Jeg er 1.90 høj og vokser stadig. Jeg vejer 60 kilo, og har hår på pikken og andre steder og er rimelig spinkel, ville høre om der var chance for min pik stadig kan vokse. Vh

Svar:
Hey du
Jeg kan godt forstå du tænker over det her med størrelsen. Ikke fordi det egentlig har en betydning, men det er bare ofte noget drenge tænker over i teenageårene.
Jeg kan fortælle dig at din penis, allerede nu, har en størrelse der er indenfor gennemsnittet. Det er nemlig mellem 10-18 cm.
Når det så er sagt, så er du jo kun 14 år, og der er mange år at vokse i endnu. Du er først færdig udvokset, når du er 20-22 år gammel, så der kan ske meget endnu.
Mange hilsner
Lasse