Penis spørgsmål
brevkassespørgsmål af
Kasper
15 år
Hej! Fyr, 15 år. Jeg har tre spørgsmål. 1: Er det normalt at have en penis (17,8 cm), der er helt lige i form og står lige foran? Tre piger har suget mig, og alle har sagt, at min penis er fin. 2: Jeg har sprøjtet alle pigerne i munden, og de har slugt min sperm og sagt, at det smager sødt, er det normalt? :) och 3: Jeg plejer at sige at pigen skal åbne munden når jeg skal sprøjte, er det forkert af mig at sige det til hende? Det er mere sexet, når de gaber synes jeg!

Svar:
Hey Kasper
Lad os tage et spørgsmål af gangen. Din penis størrelse er helt normal, i både form og længde, så ingen grund til bekymring der. Som pigerne også har fortalt dig, så er din penis helt fin, og det havde den i øvrigt også være hvis den havde en helt anden længde og var skæv. For det betyder ikke så meget. Men altså...størrelse og form er bare helt perfekt.
Sperm kan smage meget forskelligt alt afhængig af hvad man spiser og drikker. Nogle synes det har en salt smag, og andre synes det er mere sødligt.  Begge dele er lige almindeligt.
Vi har alle sammen forskellige lyster, og hvis du synes det er frækt, at sprøjte i munden når du kommer, så er det også helt i orden. Det er også i orden at du er tydelig, og siger hvad du kan lide, til den pige du er sammen med. Det er bare ret vigtigt at du gør det helt klart, at det kun er noget hun skal gøre, hvis hun selv har lyst. En god måde, kan være at tale med hinanden om grænser og lyster, inden I er sammen. Sig at du synes det er vildt frækt, og spørg hvad hun synes om det. Spørg om hun også har lyst til at gøre det på den måde, eller om hun ikke har. På den måde er I mere sikre på at det bliver en rigtig god og fræk oplevelse for jer begge to.
Mange hilsner Lasse