Orgasme

brevkassespørgsmål

Orgasme

brevkassespørgsmål af
Viktor
14 år
Oprettet 2 år 9 måneder siden

Hej jeg hedder Viktor. Jeg er en dreng på 14 år. Mit problem er at jeg ikke kan sprøjte mere når jeg får orgasme. Før i tiden har jeg ikke haft problemer, men det har jeg fået nu. Vil gerne vide om det er naturligt eller noget andet.

Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hey Viktor

Jeg kan godt forstå at du undrer dig, over at det pludseligt har ændret sig, så du ikke sprøjter mere, når du får en orgasme.

Jeg tænker egentlig det lyder til at være helt almindeligt. Hvir meget der kommer ud, om det sprøjter eller bare løber lige så stille ud, kan ændre sig mange gange.

Nogle oplever at de sprøjter mindre, jo mere de onanerer. Så hvis du onanerer hver dag, eller næsten hver dag, kan det være forklaringen.

Nogle gange kan man måske også onanere, uden at være helt vildt tændt, men mere gøre det fordi det er blevet en vane.

Du kan jo overveje at lade være med at onanere i et stykke tid, og så se om det gør en forskel? Men lige meget hvad, tænker jeg ikke du behøver være bekymret. Det lyder som sagt helt almindeligt.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål