Deprimeret og musik
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej min ven gjord selvmord for nogle dage siden han var 15 og det er svært at gå over ham lytter bare til musik nu

Svar:
Hej med dig
Det gør mig rigtig ondt at høre, at du har mistet din ven, som har begået selvmord. Jeg kan godt forstå, at du har det svært og at du måske kommer til at have det svært i et stykke tid. Musik kan være en god hjælp, når man er ked af det - nogen gange kan det føles som om, at ens sorg bedst kan beskrives med musikken. Derudover kan det også være rart at tale med nogen om det, der er svært - det kan være, at du kan tale med  dine forældre, en lærer eller måske en god ven?
Tak fordi du havde lyst til at skrive og fortælle om, hvordan du har det. Hvis du har lyst, er du også velkommen til en snak i vores 1-1 chat, som har åbent tirsdag-torsdag fra 18-21 + onsdag fra 13-16. Pas godt på dig selv.
Med venlig hilsen
Christine fra Cyberhus