Onani og det

brevkassespørgsmål

Onani og det

brevkassespørgsmål af
M
13 år

Hey Cyberhus!

Jeg er en pige på 13, der er begyndt at onanere. Jeg har givet mig selv finger, og i starten var det okay, men nu begynder det at kede mig, og jeg nyder det ikke som jeg burde.

Vi har også bruser herhjemme, som jeg har brugt til at onanere med. Jeg sprøjtede vand på min fisse, og det gav en kildende dejlig fornemmelse. Men...

Jeg mangler nogle flere ideér til onani, så har i nogle gode ting/stillinger som jeg kan bruge fremad rettet??? På forhånd 1000 taaaak!

Kh M :)

Svar:

Hej med dig.

Hvor lyder det dejligt at du er begyndt at onanere og udforske det ved både at give dig selv finger og bruge vandet fra brusehovedet til at onanere med.

Her er lidt forskellige idéer til, hvad du kan gøre, hvis du synes at det er blevet lidt for kedeligt at bruge fingrene eller vandet fra brusehovedet. Der er mange forskellige måder at onanere på. Mange kan godt lige at bruge håndtaget fra el-tandbørsten eller fra hårbørsten. Husk dog at vaske grundigt før og efter + evt. at sætte kondom på. Der er også nogle, der godt kan lige at bruge frugt og grønt. Her er det væsentligt både at vaske grundigt før og efter OG sætte kondom på. Frugt og grønt kan nemlig have nogle bakterier på sig, som ikke kan vaskes af, og som kan give nogle grimme infektioner, hvis de kommer op i skeden. Hvis du ikke er så interesseret i, at noget skal op, er der også mange, der er glade for at bruge en pude eller dyne, som de gnubber sig op af eller "rider".

I virkeligheden kan mere eller mindre alt bruges. Det er egentlig kun din egen fantasi, der sætter grænser. Onani er en god måde at lære sig selv, sin krop og sine præferencer at kende, og der er kun én regel: det må ikke gøre ondt. Hvis noget gør ondt eller er ubehageligt skal du stoppe. Onani skal være dejligt og rart, og så længe det er det, kan du gøre lige præcis det, du har lyst til. Så prøv dig frem med forskellige ting.

Du kan også prøve at tænke på eller fantesere om noget dejligt mens du onanere, det kan måske også hjælpe med at gøre det lidt sjovere fremover.

God fornøjelse!

Mange hilsner fra

Laura.

Lauraaaaas billede
Laura fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål