Gul sæd?

brevkassespørgsmål

Gul sæd?

brevkassespørgsmål af
Asger
13 år

Her da jeg onanerede tidligere var sæden lidt gullig. Er det normalt? Jeg googlede det men svarene var virkelig forskellige.

Svar:

Hej Asger,

Godt at du skriver her i brevkassen for at få svar på dit spørgsmål, for man kan nemt fare vild på Google. Jeg vil starte med at sige, at sæd både kan være klart/gennemsigtigt, hvidt eller lidt gulligt, hvilket alt sammen er helt normalt. Det kan afhænge af, hvor meget man onanerer. Du skriver ikke noget om, om det har stået på længe, men ud fra dit spørgsmål lyder det som om, det kun er sket én gang. Hvis det fortsætter i lang tid, og du fortsat er bekymret, vil jeg anbefale dig gå til din læge, som kan tjekke om alt er, som det skal være.

De bedste hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål